Beste lezer,

Afgelopen maanden waren wij als GroenLinks Parkstad hard bezig met de gemeenteraadsverkiezingen en daarna met de coalitie en samenwerking met de PvdA en PvdD.

Dit laatste kostte veel energie en gevoeligheid van sommige collega’s. Maar gelukkig is er hier in Nederland een democratie, en kan men altijd de leden om hulp vragen. Met dank aan de leden van GroenLinks Heerlen bewandelen wij dit pad.

Natuurlijk kun je niet altijd alle mensen tevreden houden en de wens van alle mensen waarmaken.

Misschien heb je gezien dat Harrie Winteraeken heeft geschreven dat hij het met sommige punten niet eens is. Dat is de persoonlijke mening van Harrie. Een duidelijke meerderheid van het bestuur van GroenLinks Parkstad én de leden van GroenLinks Heerlen hebben gestemd over de concrete uitwerking van de samenwerking tussen de PvdA en PvdD.

Bij dezen willen wij ons raadslid Tahir Nefjodov veel succes wensen en een goede samenwerking bevorderen met de andere partijen. Het bestuur en de leden staan achter hem.

Ik hoop dat ik met dit korte bericht jullie op de hoogte kan brengen omtrent de stand van zaken betreffende de samenwerking tussen GroenLinks, PvdA en PvdD.

Namens het bestuur van GroenLinks Parkstad,

de voorzitter A.A.Daliry